reacties

18 augustus 2014 - Villava, Spanje

Lieve lezers
Allemaal heel hartelijk bedankt voor de opbeurende reacties enz xxxx

1. Edith:
    18 augustus 2014
    Lieve Sas, wat leuk om al je verhalen te lezen, mooie foto's te zien.
    knap hoor van je, ik doe het je niet na.
    xx eed
  2. Inge van Wijk:
    18 augustus 2014
    En jij bedankt voor het delen van je reisverhalen! In gedachte loop ik zo elk verslagje een stukje met je mee!
  3. Saskia:
    Leuk. Denk nu ook veel aan onze reis! Xxx
  4. El:
    18 augustus 2014
    Ha kanjer, net even bijgelezen en foto's bekeken sinds je op de trein stapte op station Santpoort-Noord. Wat heb je al weer veel beleefd, ontmoet en bewandeld. Het is maar goed dat je een reisblog hebt want volgens mij haal je op een gegeven moment door elkaar wanneer je wie bent tegengekomen en waar etc. etc. Leuk om te lezen overigens. Ben benieuwd naar het vervolg. Dikke kus el
  5. Connie:
    19 augustus 2014
    Ik geniet enorm van je reisverhalen en je prachtige foto's.
  6. Agnes V:
    Dappere vrouwen, heerlijk om jullie verhaal te lezen. Dank dat ik mee mag lezen. Dag en het ga jullie goed. Lieve groet, Agnes en Joop
  7. Hanny:
    19 augustus 2014
    Heerlijk om zo op afstand mee te mogen genieten van jullie avontuurlijke uitdaging, extra trots op mijn mam.
  8. Saskia:
    Hi Hanny ik geef t door als ik Joke weer zie. Bewaar al jullie reacties voor haar.....
  9. Hanny:
    19 augustus 2014
    Dank je Saskia, en jij sterkte en plezier de komende periode.