Santpoort: thuiskomen

24 september 2014 - Santpoort-Noord, Nederland

Gisteren nog pizza gegeten met een groep van tien pelgrims (zie foto) Daarna nog een laatste drankje op terras.....afscheid...

slapen lukte me niet vannacht, overal kriebel..brr..onrustige zaal en bang om niet op tijd: 6uur wakker te worden, dus om 5 u opgestaan, een hele hete douche , alle kleren in plastic zakken en mijn moeder bericht gestuurd om te vragen vuilniszakken mee te  nemen voor de rugzak en zo ev verspreiding te voorkomen....

de taxi kwam keurig op tijd. Als eerste in de rij op het vliegveld.

alles ging voorspoedig, de hele reis wat muziek geluisterd.

aankomen op schiphol , mijn ouders zien ,

onderweg nog een afscheid van een oude bekende...

met mijn ouders koffie op schiphol gedronken en beetje bijgekletst.

thuis veel bloemen, kaarten....een warm bad, een volle koelkast (dankzij mijn ouders) en alle kleren in de superhete was en daarna mezelf :)

rustig de post bekijken, weer op de fiets een boodschap doen, lekker buiten!

raar om terug te zijn

ik moet nog landen

veel te verwerken

langs Joke, die zonnebloemen met een schelp als welkom had neergezet, een biertje en even kort bijpraten..

zij was ook nog niet helemaal op aarde aangekomen (zaterdag avond met Toos thuiswgekomen)

had haar rust genomen de eerste dagen

dat ga ik ook (proberen) te doen

Heerlijk bij mijn ouders gegeten

en nu zo lekker mijn eigen bed in!

daar heerlijk in geslapen!