lichtjes in de duisternis....

19 september 2014 - Arzúa, Spanje

Nadat we verdwaalden

lichtjes in de duisternis....

Deze foto werd gemaakt op 19 september 2014 in Arzúa, Spanje met een Samsung GT-I9505.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade