Ref. mun. de San Juan

31 augustus 2014 - Castrojeriz, Spanje

Ref. mun. de San Juan

Deze foto werd gemaakt op 31 augustus 2014 in Castrojeriz, Spanje met een Samsung GT-I9505.

2 Reacties

  1. Cobie de koning:
    31 augustus 2014
    Hallo saskia wat leuk om het allemaal te lezen .is het erg zwaar en je rug gaat het een beetje. Succes met alles ik lees je cerslag wel weer gr cobie
  2. Saskia:
    31 augustus 2014
    Hi c
    Cobie
    Mijn rug heeft tot nu toe nergens last van
    Na allerlei spierpijnen en blaren heb ik nu wel last van pijn onder mijn voetzolen....wist niet dat je daar ook last van kon hebben.....
    So far dankbaar dat ik al zoveel dagen zonder veel gedoe zoveel km ters heb kunnen maken en zoveel mensen met hun verhalen heb ontmoet
    En als je dan zo af en toe een hartelijke knuffel krijgt van iemand die je net kent en dat ook zo oprecht voelt....is dat zo gaaf!!!