oefenen met El

21 juli 2014

zondags om 11 uur naar El gelopen in 32 graden. Nog niet met volle bepakking. Na de lunch bij El is zij met mij een heel stuk teruggelopen. Heel gezellig, samen lopen is toch leuker!

1 Reactie

  1. Miranda:
    21 juli 2014
    En hoeveel km heb je afgelegd met deze hitte?
    Wel fijn dat je al hebt kunnen oefenen met hoge temperaturen. Je zult dat onderweg ook vast wel tegenkomen.