oefenen met El
21 juli 2014
zondags om 11 uur naar El gelopen in 32 graden. Nog niet met volle bepakking. Na de lunch bij El is zij met mij een heel stuk teruggelopen. Heel gezellig, samen lopen is toch leuker!
21 juli 2014
zondags om 11 uur naar El gelopen in 32 graden. Nog niet met volle bepakking. Na de lunch bij El is zij met mij een heel stuk teruggelopen. Heel gezellig, samen lopen is toch leuker!
Wel fijn dat je al hebt kunnen oefenen met hoge temperaturen. Je zult dat onderweg ook vast wel tegenkomen.