Orrison

15 augustus 2014 - es, Frankrijk

Om zeven uur schrokken we wakker. Snel inpakken en wegwezen half acht sloot de tent. Regenkleding aan en weer uit....
De tocht was steil en de rugzak zwaar. Maar negen kilometer....Tot Orrison. Ik had thuis al gereserveerd. Joke wilde t driedubbele lopen maar luisterde uiteindelijk wel naar een oudere wijze man die haar adviseerde toch vooral rustig van start te gaan.
Dus liepen we rustig onze weg. Ik puffend van de warmte en de hoogte.Uiteindelijk viel r reuze mee.
Prachtige uitzichten!
Een slaapzaal met acht stapel bedden. We bouwen ook dat rustig op.
Joke en Toos doen nu nog een extra rondje. Ik moet even bijschrijven. Verbinding is erg slecht en veel typefouten op t kleine scherm vd mobiel....

Foto’s

7 Reacties

  1. Amctermetz:
    15 augustus 2014
    Lieve luitjes hadden jullie niet de haan gehoord maar 7uur mooie tijd toch .,. Denk aan jullie
  2. Ans van der Ham:
    15 augustus 2014
    Mooi, de kop is eraf. De uitzichten zijn zeker geweldig mooi.
    We kijken uit naar het volgende bericht.
    Kus Pa en Ma
  3. Saskia:
    15 augustus 2014
    De haan sliep ook nog!
    Ik probeer te blijven schrijven zolang internet meewerkt x
  4. Cora:
    15 augustus 2014
    Wauw wat een prachtige uitzichten. . Mooi hoor!! X
  5. Solange:
    15 augustus 2014
    Duimen dat het internet meewerkt, zo leuk om je belevenissen te volgen! Misschien is de haan van Orrison fit, dan geen gehaast in de vroege ochtend.

    XxxSol
  6. Henriette:
    16 augustus 2014
    Wow dame, de kop is eraf! Wat een uitzichten!
    Kijk uit naar je volgende bericht.
    Dikke kus Henriette
  7. Aly yijssen:
    16 augustus 2014
    Hoi dames,
    Leuk reisverslag,mooie foto`s,
    Krijg zo een aardige indruk,de kop is eraf een goede reis verder.
    groet,aly