Zubiri - Trinidad de Arre 23 km

18 augustus 2014 - Arre, Spanje

Vannacht best geslapen. Ik schrok wakker en wist niet waar ik was zo diep in slaap. Ik had heel duidelijk een droom over mijn ouders die ergens onderweg stonden...en ook El kwam ik onderweg tegen...verder vergeten.....
Een wekker ging rond zessen af. Ontbijt was tot zeven dus eerst maar eten. Dat moest snel van de gastvrouw want er kwamen er nog veel meer. Koffie met broodje en plak cake en jus. Gezellige praatje met Amerikaanse die Alleen liep en al vijf dagen met niemand had kunnen praten omdat de Fransen en Spanjaarden slecht Engels praten.
Door naar t luxe hotel van de dames. Die konden pas half 8 ontbijten dus ik in de rij voor de bakker. Frank oordoppen gegeven die had de hele nacht wakker gelegen van een snurker.
de dames hadden een bad genoten in hun luxe hotel en waren fit als een hoentje..
Fris begonnen kwam Joke er achter dat ze dr waterfles op de hotelkamer was vergeten dus liep/ rende ze in 7 minuten heen en weer...
de tocht was zwaar voor mij. Pijn onder mn voeten. Rug en zak goed te doen.
Joke vond t vandaag toch ook wel lastig. Smalle paden. Steil en dan weer dalen. Toos was t op t eind ook wel zat:)
Renate...voor de fietsers is t ook erg pittig. Of steil naar beneden of steil omhoog met zwaarbepakte fiets
we lopen gelijk op met mooie Braziliaanse fietster...vandaar
de natuur onderweg is prachtig...veel bloemen bramen en vergezichten zie fotos
Na 21km zei Joke.....hier gaan we slapen
ik blij!!!!
In een klooster
super aardige meneer wees onze kamer voor 8 euro...
Samen met Stephanie en Carmen slapen we op een minizaaltje
een Spaans gezin met twee dochtertjes...slapen net als gister ook op dezelfde plek
nog een Albert van 71 op de grote zaal met 20 bedden maar voorlopig slaapt hij nog alleen want iedereen loopt door tot Pamplona